you better die young

idag så kollade jag på tyra banks show, och det handlade om tjejer som var ungefär i tretton års åldern som försökte skaffa barn eller som redan var typ 6 månaders gravid redan. En fjortonårig tjej sa att hon ville skaffa barn för att det skulle bli så kul att ha "babyshower". jag menar hur dum får man vara egentligen? tyra sa också att den kanske höll på i två timmar sen sitter du där med barnet tills det blir arton medans du bara är 13 år äldre och inte kan ta hand om det. nej usch, jag gillar inte att dom som är så ung försöker få barn. även fast det kanske det är deras ensak. men dom förstör ju ungdomen. visst är det väl okej om det blir oväntat och man inte vill göra abort. då har dom ju inget val. jag menar visst vill jag också ha barn nu, men det är bara för när jag träffar ungarna som gör så jag längtar så kan jag ju bara ge bort dom till deras mamma när jag inte orkar längre, så jag skulle ju aldrig skaffa ett även fast jag vill :)

nej nu ska jag ta och spela sims och barnsla mig lite :) ni hör ju, jätte redo för ett barn va?


kram

Kommentarer
Namn: Emma

Det är ju tur att du är förnuftig, det har du frpn mej sörru!!! Sen kan du ju alltid få komma och låna någon om du vill ;)

2009-03-14 @ 06:35:36
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Namn: Pernilla

Jätte grattis på din födelsedag, vi syns på lördag / Kram Pernilla

2009-03-17 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0