Praktik

Ja nu har min praktik börjat och jag jag som hade gruvat mig så mycket inför den. men nu när jag fått testa på nästan allt så känns det som en naturlig sak bara. vissa saker är lite obehagliga men jag får väl bita ihop. och jag får så himla ont i fötterna. står och går ju nästan hela tiden. Idag jobbade kväll också för första gången, men jag föredrar hellre dagar. Annars hinner man inte göra nånting på hela dagen. när man vaknar runt 10-11 så blir det till att göra sig iordning, äta mat och sedan gå eftersom det tar runt en halvtimme. Sen kommer man hem klockan åtta och då hinner man ju inte vara med någon kompis eller träna eller vad man nu ska göra. nej, dagarna är bättre att jobba på.

och nu är det faktiskt bara 7 dagar kvar tills jag fyller år :D och jag längtar. ett år närmre vuxenlivet. även fast jag älskar ungdomslivet så kan jag inte vänta tills jag skaffar barn och blir vuxen på riktigt. jag vet att alla tycker att man ska leva som barn så länge som möjligt. men vadå, om jag känner att jag vill skaffa barn när jag är 19-20 och har en bra pojkvän och jobb så tycker inte jag att det skulle vara nått fel i det faktiskt. Alla har ju olika drömmar.

Imorron kommer Emelie till mig och jag längtar. Det känns som om vi har börjat träffats nu rätt ofta och jag gillare. Henne kan jag prata med allt om och ha hur roligt som helst med. Nu när jag börjat fatta hur riktigt bra vänner man kan ha så inser jag vilka som är sanna vänner och vilka som är bara med än för att utnyttja eller bara för att dom inte har någon annan att vara med. men nu är det slut med sånt! Jag har hört från min fröken och mamma att jag blivit starkare psykiskt, och då har jag alltså blivit det på drygt 6-7 månader. och det är bara därför jag har hamnat i en klass där folk verkligen respekterar än och ingen utfrysning. jag har blivit så stark att jag lyckats säga vad jag tycker om Elin. och det krävs mycket styrka det om man som jag blivit utfryst och utnyttjad i tre år av henne. så det kändes skönt :)

Nej nu babblar jag bara på. nu ska ni blir fri från min text.
btw så är jag ledig imorron, så det kommer bli skönt :)

Kram








Och jag kan inte lägga upp nya bilder så det får bli bilder från förr.

Kommentarer
Namn: Sanna

Ja, det har du Linn. Blivit starkare psykiskt! Du är bäst min syster <3

2009-03-11 @ 10:48:19
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0