lång dag

idag så firades sanna av hela släkten hemma här, och för ni som inte vet så har vi JÄTTE stor släkt :) men det är mysigt tycker jag när alla samlas. de va massa små barn här, bara krylla av barn :D jag victor, oscar och jennillin (?) satt och spela mario. det gick väl inge vidare bra, och jag fick inte hjälpa så mycket heller. så det tog ju sin tid innan dom kommit igenom en bana :) och jag fick träffa min nya kusin idag också, Liam och han var så otroligt söt :D jag fick ont i armarna fö jag höll han så mycket, men jag ville inte ge bort för då skulle jag väl inte få tillbaka han antar jag :) + att han hade brutit nyckelbenet så jag våga ju knappt flytta han, va rädd att han skulle gå av eller nå ;o

jag sitter och kollar på melodifestivalen och det  är ju så värdelöst, den enda låten jag gillar är sarah dawn finers låt som nu gick vidare till Globen :)

imorron ska vi till lena maria och olov för whilma fyller år :) så får jag träffa hela släkten igen :) trevligt trevligt :)

nu ska jag spela mario tror jag så kram på alla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0