Trött

jag har nyss kommit hem från robin och nu sitter jag här och tråkar ihjäl mig. fredagen blev lyckad, jag blev inte så ensam när alla gick på järnan, jag sprang på evelina och amanda + deras pojkvänner :)  så jag umgicks med do ett tag, sen kollade jag på vänner. i lördags va dagen jätte slapp och vi spelade tv spel nästan hela kvällen, skitroligt, marioparty heter de :D

ikväll kommer jag deppa ihjäl också. robin ska kolla på fotboll som vanligt ;D

och jag saknar emelie, kanske hittar pånågot i veckan, hoppas jag. och i helgen  blir jag ensam hemma för mamma och janne åker till laxå och hälsar på  malin och company.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på vänner :D hejdå! <3Yeey

Kommentarer
Namn: Sanna

Haha, snygg bild :p

2009-01-11 @ 17:31:55
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0