Piss off

jag fattar inte hur man kan vara så omogen och barnslig.

idag va de ett äckel som förstörde hela min dag, kommer säkert vara förbannad hela veckan. Det värsta som finns måste vara hånflin. fyfan...

aja, idag är det fettisdag då, och jag har ätit två stooora semlor. dom är så mättande dom där semlorna. och onyttiga. jag har inte tränat på jätte länge, jag har ingen vilja att träna, så de blir inte av. jag blir så arg på mig själv när jag vet att jag har pace kort men inte går dit och tränar :O uuua.
och jag har börjat prata med evelina igen vilket jag är jätteglad för. henne har jag verkligen saknat. plus att jag sagt hur jag känner till elin. det kändes skööönt!

nu får hon gå igenom det jag gick igenom hela jävla högstadiet. hoppas hon njuter av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0