Finally

Jag har inte skrivit i min blogg typ på två veckor, men jag har glömt bort den.
veckorna har gått fort och bara svisschat (?) förbi. och de har väl inte hänt så mycket. men på lördag så blir det fest hemma hos robin, så jag ska sitta där och umgås med folket, plus kolla på melodifestivalen på kvällen.

och jag har blivit beroende av the hills, och jag fattar inte varför för det är helt värdelöst egentligen. jag blir arg på dom när jag tittar på det men jag måste ju se vad som händer :p

igår vad jag med emelie och vi kollade på film och pratade bara. hon ska komma någon helg så ska vi åka längdskidor till hybo och tillbaka, och självklart ska va ha massa varmchoklad och limpor med oss :D myyysigt!

föresten har jag börjat åkt längdskidor väldigt mycket på sistonde, tänker satsa på att gå ner i vikt med hjälp av det och pace. hoppas det funkar! :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0