And I think I hate you

panik! jag hatar den här dan, jag hatar vintern, jag hatar dig.

Jag hatar när jag sitter själv för då tänker jag så jävla massa saker. tänker tillbaks på det som varit och allt som har hänt under 2008. jag vill glömma! jag vill radera 2008 ur mitt minne.
jag blir så depp när jag är själv och hinner tänka. jag hatar att livet är tufft ibland, jag hatar det du gjorde mot mig! jag hatar att du förstörde mig så pass mycket som du gjorde.
jag hatar att du bara tror du kan gå rakt in i mitt liv igen och tro allt är som vanligt. men öppna ögonen.
jag hatar att du tror att jag är stark och inte behöver dig. men de enda jag behöver är någon som bryr sig,
jag behöver bara nån som kan lyssna.

Kommentarer
Namn: Sanna

Vem menar du?

2009-02-19 @ 20:43:44
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Namn: Sofie

Jag fins här för dig om dubehöver det vet du va? <3

2009-02-27 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0