Sjuk, igen!

det är något fel på mig, jag har varit sjuk i samma sjuka 3 gånger det här året. var till doktorn idag också, satt och väntade i en timme, sen orkade jag inge mer, var jätte hungrig, och om jag hade suttit där längre så hade jag missat den. rasmus är dålig också, har inte ätit sen i torsdags, eller jo, mamma tvingade i han igår, de blev han surpuppa, men han måste ju äta, finns ju knappt något kvar av han. han har faktiskt börjat blivit bättre, så hoppas han klarar sig :)

idag kommer malin till ljusdal, ska åka och träffa henne en stund, ska bli trevigt det :)

nu ska jag plugga massa svanska som skulle varit klart i torsdags, men ingen hade gjort klart, så vi fick en vecka till på oss, duktig klass vi har va? :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0