Sjuk

Ja som sagt jag börjar på att bli sjuk, har hostat två dagar i sträck, börjar bli lite less på det hela. jag har ju hört att influensan har kommit till sverige, den värsta typen och den har aldrig varit här förut så är lite rädd för att det är början på nått sånt. jag har lite feber också så jag är alldeles slö i kroppen. men jag tänker tvinga mig själv till skolan imorron ändå, det är för dyrbar tid som förloras om jag är hemma, så jag ska!

Tänkte träna ikväll också men fick inte för mamma ( första gången jag inte får btw. ) Nu så ska jag göra mig en kopp varmchoklad sen krypa ner i sängen och kolla på vänner :) kan det bli bättre.

<3

Kommentarer
Namn: Emma

Tänk vliken smart mamma du har, hon kanske är släkt med mej!!!!

Krya på dej raring ;)

2009-01-29 @ 09:42:35
Namn: Sanna

Krya på dig lillan :D

2009-01-29 @ 10:21:57
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0