söndag

idag så har mamma stält på min moppe så självklart så invigde jag den genom att åka hela kvällen med emelie, det va roligt,och skönt att slippa anpassa sig efter bussar eller föräldrar :) efter vi hade gnussat moppe så åkte vi hem till mig och kollade på my bestfriends girl och tjockade i oss massa chips :) nu har emelie åkt hem och jag sitter och kollar på vänner, och inväntar robin, han har killkväll med sina kompisar. och han förväntar sig att jag ska vara vaken när han kommer hem,men pöh, de orkar jag inte :)

så nu ska jag lägga mig och fortsätta mitt vänner tittande, trevlig kväll allesammans :)

<3



Kommentarer
Namn: Sanna

My bestfriends girl var ju ganska rolig den, har sett den förut :p

2009-04-13 @ 12:54:23
URL: http://sannatrosell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0