söndag

igår så va jag och robin först hos sanna och daniel, robin och daniel skulle kolla på innebandyfinal och jag hjälpte sanna att laga potatisgratäng, hon smakade min och robins i fredags och tänkte glufsa i sig hela, men de fick hon inte så vi lagade en egen åt hon. sen på kvällen var jag med emelie hemma hos robin, robin spelade poker med oss först sen så kollade vi på nanny mcphee, as grym film :D
sen åkte hon hem och jag å robin kollade på two and a half men och vänner sen så somnade vi.

idag har jag inte gjort nånting, bara suttit framför teven och degat, inte så kul, men.
ska plugga senare hade jag tänkt också.

men nu ska jag kolla å desperate housewives :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0