Sommarkänslor nu :)

Idag har det varit stekhett. jag och robin gick till OKQ8 vid tolv och köpte nya pilot glajjor till han, hade ont i magen och och höll på svettas ihjäl så det var inte kul att gå dit och tillbaka :) sen när vi kom hem så satt vi oss ute på gården i tre timmar och solade bara. robin har blivit jätte brun, medans jag är blek som en fis fortfarande. yeeey. Igår natt var jag uppe till klockan 4 någon gång, jag kunde inte sova!  fast det kanske va också för att jag somnade klockan sju på eftermiddagen och sov i två timmar :) man blir så matt av solen. idag har jag också ätit min första mjukglass som mamma bjussade på :D tack! nu längtar jag verkligen efter sommaren, sitta på stranden och sola å bada :) skönt de!

jag och robin har kollat på nyckeln till frihet ikväll också, jätte bra film :)

nu kanske ja ska hopa in i en kall dusch sen försöka sova, ska upp "tidigt" imorron på Linas konfermation.

kram och godnatt. <3

Kommentarer
Namn: Sanna

Jag hade tråkigt på multimedia-lektionen så jag gav dig en ny designa på bloggen :D jag hoppas det är lugnt, lilltjejen!!! :p

2009-04-29 @ 11:21:54
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0