Praktiken

Nu har jag jobbet 3 dagar av 22 ungefär,och det känns bra, det är väldigt roligt när det händer saker. det blir ju mycket tid att fördriva men det går bra det också :) dom första dagarna har jag fått tagit blodtryck, tagit blodsocker och venprov, det har gått förvånadsvärt bra. jag va så nervös första gången jag skulle sticka någon, men det var inte så farligt som jag trodde. Nu i helgen så har jag varit hemma i ljusdal med robin, vi har väl inte gjort så mycket, mest bara kollat på tv och slappat. och äntligen fick jag sitta vid internet :D det har varit väldigt efterlängtat.vi har ju inget internet i lägenheten så nu kommer jag inte få sitta vid datorn på två veckor. undra hur mycket nya blogginlägg jag har att kolla på, nu på dom fem dagarna jag var borta så hade jag 150 stycken ungefär... drygt att kolla på.

Imorron ska jag jobba kväll, och då sja jag jobba ensam förförsta gången, kommer bli läskigt :) haha.

men ni får ha det. kraam.



Kommentarer
Namn: ♥ Sanna ♥

Så duktig du är lilla syster :D Går nog bra att jobba själv!

<3

2010-02-07 @ 14:00:00
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0