It's all your fault

Halloj och hej.

varit dött här på bloggen rätt länge nu, men jag hinner inte alls med att sitta vid datorn känns det som, och när jag gör det så blir det facebook, bilddagboken och sims. ja, jag har blivit sims nörd igen, och jag älskar det! :D jag förstår inte hur spelet kan vara så beroende framkallande. kanske för att man får vara gud över alla männsikor, man får bestämma precis allt dom ska göra, man kan liksom skapa sitt drömliv genom ett spel. nej nogpratat om sims nu!!!!

jag har ju börjat andra året på gymnasiet nu och det är läxor hit och dit, och efetersom jag har lagt till engelska B och matte B så blir det ÄNNU mer. men det får funka, jag har bestämt mig nu att inte skolka eller nå liknande, kommer bli svårt imorron med tanke på att det första vi har på morgonen är yoga, sen har vi halvtimme i tre timmar, så det känns ju lite lockande att skippa yogan och komma till klockan ett istället, men jag ska försöka dra mig ur sängen.

och på lördag så ska jag sjunga på mitt kusinsbarn dop, Maximus. jag ska sjunga vart du än går som jag sjöng i sjuan på skolavslutningen, här kommer en video på när jag sjunger den då.








ja, så vad det med de. men nu ska jag sluta skriva och sätta mig vid farmville en stund.

kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0