Promise me

nu sitter jag i skolan och har lunch till 20 i ett. idag så har vi haft intervju med utlänningar från sfi. det gick bra och var roligt! ibland förstog man inte riktigt, men det va tur att abdil var med i gruppen, han förstog dom :) ikväll så ska jag vara med sofie, signe och deras respektive ochnågra kompisar på robins sida. det ska bli trevligt. det är fin väder igen och det kan jag inte vara med glad för! så härligt att vara ute och cykla eller gå när det är soligt. det blir mer mysigt.

imorron är det sannas och mikaelas bal som jag längtar till, vi se hur fina dom kommer att bli. signe sa följa med mig dit och kolla lite. sedan på kvällen blir det grillning med robin! :)

igår vart det bråk på musiken. jag var så arg! det är en person där som tror att han är "bossen" i våran grupp. vi skulle spela upp nu grönskar det i olika grupper. jag villa sjunga men blev satt på piano som egentligen inte behövdes för det var redan 3 gitarrer, så piano skulle ju förstöra allt. "bossen" sa att allt lät skit och att vi verkligen inte skulle spela upp det för vi skulle ändå få sämst betyg. jag blev arg och sa att att han inte skulle vara så negativ och nästan alla var nybörjare på att spela, kanske därför det inte lät som det skulle. men iallafall då så sa han att jag inte hade någon talan och skulle hålla käft borta vid pianot. han la ner sin gitarr och lyssna på oss andra. då blev jag ju inte gladare för det så då började jag verkligen skrika på han och sa att varför ska han bossa runt och säga att allt låter förjävligt men själv inte spela och låta allt gå åt helvete? det blev mycket kax och skrik. sedan gick han ut därifrån och smällde i dörren. det slutade med att vi fixade låten själv, jag fick sjunga och p.o tyckte vi va jätte duktiga! så nu får han skylla sig själv och få ig på den där uppgiften. rätt åt han!

jag måste bara skriva av mig lite, men nu är jag glad igen och är redo att ha kul ikväll :D

har det bra allesammans!

kram






Kommentarer
Namn: Sanna

DET ÄR BRA LINN! Det är så dom ska tacklas ;)

2009-05-29 @ 13:33:46
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Namn: Daniel

Hemska problem:)

2009-05-29 @ 15:21:57
Namn: M a d d e l u t t e n

:D Love you! <3

2009-06-06 @ 13:46:43
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0