Helg

Den här helgen var det meningen att jag skulle till hennan eller loos och lana ( xD ) men det blev inte så, så jag har varit i hybo istället och knäppt kort med ina, och ikväll ska jag dit igen med sofie och spela spel och ha det mysigt :) jag vet att jag inte skrivit på länge men orkar inte och har inget att skriva om. det har inte hänt nå mycket ämdå. jag har haft massa prov den här vecken, nationella 2 gånger, prov på sinnesorganen som gick ganska bra, men de är när man tycker det går bra so man får dåligt betyg istället så får se vad som händer.

och småstadsliv 2 ska gå i ljusdal :D men jag kan inte gå för liam ska döpas och sanna ska på studentbal :) men det är mycket roligare ändå så :)

nu ska jag hoppa in i dushen innan jag ska iväg.

mcflys turne dvd har kommit ut, synd att jag inte har några pengar bara :( ska köpa den direkt när jag får pengar, om ingen vill chacka den åt mig ;D haha.

tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Namn: Gumman

Lura pappa på lite pengar du, hälsar Liam

2009-05-20 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0