Love me forever

Nu är det måndag och emelie har precis åkt hem. det kanske var lika bra det. kunde inte göra något, så mycket mensverk. kunde knappt stå. idag var jag även till ungdomsmottagningen och gjorde graviditettest. min mens är så konstig så jag villa veta en gång för alla om jag va gravid eller inte, men det var jag inte (Y), och det var en lättnad det, för jag vill inte bli mamma redan nu. och skulle inte vilja göra abort :)

imorron så ska jag, sanna och pappa åka skidor i järvsö för första gången på länge :) får se hur det går då. det visar sig väl om jag bryter nått ben eller inte, haha. föresten så har jag en fullpackad vecka tycker jag iallafall.


Tisdag: åka backen
onsdag: sannas födelsedag (GRATTIS)
torsdag: äta middag med sanna, daniel och robin
Fredag: begravning för Britta
Lördag: Fira sanna med hela släkten.
Söndag: sova hela dagen och gruva mig till praktiken

Men nu ska jag gå ut och gå lite. har gjort en pakt med emelie om att gå ner fem kilo på fem veckor. om någon av oss tjuv äter så får vi betala 500 kr till den andra. och det har jag inte råd med så jag tänker inte äte något! :)

kram

Kommentarer
Namn: M a d d e l u t t e n

Du har fått en award av mig =)

2009-03-03 @ 10:32:01
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0