Min sång

jag vet att jag inte skrivit på länge, men jag orkar inte och har inget att skriva om, visst händer det saker, men det vet väl alla som läser min blogg om antar jag ;p

okej men jag ska iallafall berätta lite om veckan för dom som inte vet.

jag har varit men kompisar hela veckan och varit ute och gnussat moppe x) jag och evelina var i hybo någon dag i veckan men jag kommer inte ihåg vilken. vi var till ante och där va joel också, först satt dom och spelade wow hela tiden, sen så hittade jag en vatten pistol som kanske va 10 centimeter lång eller nått sånt. jag började skjuta på joel och försökte starta vattenkrig men han verkade inte bry sig. sen så satt dom vid datorerna litet tag till sen så började joel skjuta på mig sen började vi bråka om pistolen, sen så sprang vi ut och tog vatten slangen och allt möjligt, slutade med att nästan alla va dyngsur. så jag fick som jag ville iallafall :) haha. senare på natten så spelade vi kort och umgicks till fem på morgonen. då åkte jag och evelina och köpte mjölk åt ante och chips åt oss. sen lämnade vi det sen så sov vi.

på torsdagen skulle Thea fyllt ett år (L) jag och emelie gick ut och plockade blommor, sen åkte vi och lämnade dom på hennes grav. hon hade fått mycket fina blommor och gosedjur.

på fredagen så åkte jag till bollnäs klockan 10 på morronen -.- va väl där vid elva tror jag. då åkte jag till calle och försöka väcka han var ju helt död, men han kom upp iallafall. jag calle och hans kompis åkte och köpte skor åt mig sen så åkte jag och calle och titta på våran nya kusin melvin, och han var hur söt som helst :D sen åkte vi och va med en annan kompis till calle, vi köpte vitlöksbröd och åt det till lunch. sen så åkte vi ut till regnsjö (?) för att äta med farmor och farfar och hela familjen norin. jag och alla kusiner rodde över till en badstrand för att bada men vi va där i kanske någon minut sen rodde vi hem igen. på kvällen åkte jag emelie och camilla till ante joel och ulf i hybo och hade de trevligt bara.

och precis nu så ska jag iväg på 4-års kalas för lilla ida :) grattis!

och på tisdag åker jag till åland, jag kommer nog inte skriva något tills vi kommer hem, så vi hörs då! :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0