Gotta be treated as one of a kind

Vart är sommaren? jag blir skvitt skvatt galen. det va ju självklart fint väder när jag jobbade, sen när jag slutar så börjar ovädret -.- får väl hoppas att det fina vädret kommer tillbaka.
Imorron ska jag spela minigolf med evelina om det blir fin väder då :) helgen har varit jätte trevlig, på fredagen var jag på fest i hennan och träffa signe :D fast jag åkte hem typ vid 12 för jag hade så förbaskat ont i huvudet. Det hade ina också så hennes kusin och mamma kom och hämtade oss. det var en lyckad kväll fram till dess iallafall. på lördagen så var jag med ina och vi åkte runt lite, och satt på kolsvedja såklart (a). sen på kvällen va vi med andre och åkte upp på kolsvedja 12 på natten, de va jätte mysigt. vi satt och sjöng ;D sen så åkte vi hem och sov. idag vaknade jag av att robin ringde mig vid halv ett eller nå, han ska alltid lyckas väcka mig -.- då klev jag upp och dushade sen nu så har jag ätit mat. det är hur min helg har sett ut. till veckan blir det att umgås med kompisar och bara vara liksom :)

nu ska jag göra mig iordning för jag ska till pappa och äta mat klockan fem :)

EN SÅNG VÄRD ATT LYSSNA PÅ: min sång - mimikry.  ( jag och ina har suttit och nötit in den här låten varje dag så nu kan vi hela! )

bye!


Kommentarer
Namn: signe

ja, det var kul att träffa dej, synd att ni inte mådde bra bara, men det blir fler gånger:D



tänkt att jag oxå har börjat nött den låten, den är fan skitbra ;) <33

2009-07-15 @ 23:43:38
Namn: Sanna - because you're worth it ;)

Jag har varit där nu också och lagt mitt kort där... såg du det? ;p

2009-07-16 @ 18:57:20
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0