Skolan.

Nu sitter jag på skolan och har gjort klart op uppgiften så nu har jag ingenting att göra :) följer nog med signe och abdil ut snart så jag får nånting att göra iallafall :)

ikväll ska jag på pace och träna med robin så jag får ner tjockismagen någon gång, jag har bestämt att magen ska få namnet rudolf tills den har försvunnit, då blir den namnlös igen :D
jag hoppas jag klarar de här nu och då, så inte allt går i överstyr och fångas i min egen kropp, som man sett på tv, om jag går upp ett enda kilo till nu så slutar jag och äter godis :P kanske. eller nej, jag lovar!

och jag är jätte hungrig by the way, jag har ätit gurka till lunch, inte mycket att hänga i julgranen. så sen när jag ska hem till robin ska jag tjocka i mig korv och spagetti, massa maaaat till mig :D

nej nu ska jag sluta skriva och hitta på något vettigt :)

byebye <3 signe på skolan ;p

Kommentarer
Namn: Sanna

Gud vad gott med korv och spagetti :D

2009-01-13 @ 17:49:31
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Namn: Nördqvist

Ja kiom på namnet:D

2009-01-18 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0