Fredag :)

Hej gott folk. Idag bakade vi tårta åt våran lärare som gick i pension idag. och den blev väldig lyckad, läraren gick modevisning med hennes katt och igelkotts mössor också. väldigt snygga må jag säga ;D

jag och robin har lagat massa god mat idag också, kyckling och potatis med bea sås :D och ikväll blir det massa snask och film, björn gustavssons film bland annat :) och jag hat spelat tv spel typ hela kvällen annars, och det är jätte kul :D

Men bye bye, nu skall jag spela spel igen :D <3

Kommentarer
Namn: Sanna

Jag vill också spela :(

2009-01-17 @ 16:30:31
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Namn: Nördqvist

ho ja redan gott i pansion=)

2009-01-18 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0