Debatt

Just nu så har jag svenska, och vi får sitta och lyssna på olika debatter på youtube. Bland annat med blondinbella, om att hon är bara 17 och skriver om alkohol på sin blogg. det är faktiskt riktigt intressant att lyssna på tycker jag :) Vi ska själv ha debatt i skolan, man mot man, vi har haft de förut fast då har det varit i grupp, så de kommer bli lite pirrigt. Jag ska vara emot att rökning är förbjudet på allmänna lokaler. så det kommer bli lite svårt att hitta på argument, för jag tycker ju att de är bra att de är förbjudet, så vi får se hur det går. Elin brukar ju aldrig vara här ändå, och hon ska vara för att de är förbjudet så de kanske inte blir heller :D

Nu så har jag kolla klart på debatter så jag ska ta reda på fakta så jag hittar några argument. Önska mig lycka till :D <3


Kommentarer
Namn: Sanna

Är det när hon med i en debatt på 1an? :p

2009-01-22 @ 14:40:37
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0