söndag

nu är helgen förbi och jag har haft en jätte bra helg tycker jag. I fredags så blev jag jätte motiverad till att träna,så jag stack och träna. så nu har jag mycket träningsvärk :) i lördags så åkte jag till hudik med robin, sofie,henke och robins mamma :) det va trevligt,och plus att jag fick äta på macedonken :D påkvällen så åkte jag och robin hem till sanna och daniel och spele scene it, och kolla på melodifestivalen som jag fick tjata mig till :p och nu ärdet söndag och det har snöat mycket, inte bra. jag vill ha sommar :D och jag har kollat på top model kanada hela dagen :) så nu ska jag krypa ner i soffan och försöka somna tidigt sådenna hemska dag är över :)

byebye <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0