Loov :)

De vart en bra början på lovet med mina brudar :) vi alla gick ut och åt, sen gick vi till robin och umgicks :) trevligt trevligt.
idag så skulle jag, robin, mamma, janne, sanna och daniel egentligen bowla, men de vart proble p banorna så allting blev uppskjutet. så jag och robin gick hem och gjorde nachos och kollade på melodifestivalen :) trevligt de också må jag säga :) till vckan så blir det emelie, begravning, sannas födelsedag och middag med sanna och daniel. roligt att det händer nånting :) så jag inte bara sitter inne på lovet :)

efter lovet så är det praktik i fyra veckor, sen kommer vi tillbaks i fyra dagar, sen är de påsklov :D skönt att sllippa skolan, men kommer sakna mina tjejor :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0