Bolt

jag och robin ligger och kollar på bolt nu, den är as rolig än så länge iallafall :)
och jag är fortfarande sjuk, så imorron tänker jag vara hemma. jag har märkt att jag inte blir frisk av att vara uppe och vara aktiv. i helgen så va jag med emelie och vi åt massa chips och glass :D hon sov här också. det var jätte kul och jag har verkligen längtat efter henne :) i söndags så åkte vi hem till lina och fira att hon fyllde femton :) fast hon fyller år idag, så grattis på henne :)

nej nu ska jag kolla klart på filmen. bye bye.

<3

Kommentarer
Namn: Sanna

Den tänkte vi också kolla på igår, men jag vela inte :p

2009-02-03 @ 09:08:36
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0