Onsdag

Igår var jag med evelina, karolina och andre i hybo, vi gick runt på hybo och pratade och kikade in i ett spökhus som va läskigt! senare så skulle vi egentligen kolla på film, men joel ville ha skjuts in på ljusdal, och snäll som man är så skjutsade jag och evelina in han. sen så blev  vi kvar på ljusdal för vi träffade glenn, så då umgicks vi med han och joel ett tag, vi åkte hem till evelina och spelade guitar hero och sånt. kuul! sen sov jag hos evelina och vi gjorde as goda mackor och kollade på film! :D

och idag så har jag varit hos moster och sytit liam hela dan :D älskar småbebisar, det bästa som finns! tyvär så gillar inte bebisarna mig lika mycket. haha. sen så åkte jag och mamma ner på ljusdal och åt på sibylla, (korv med mos om ni ville veta). sen så handlade vi på matpunkten, sen handlade vi gardiner till mitt rum. sen åkte vi hem och storstädade, jobbigt, fast mamma gjorde typ allt, jag va mest som en hjälpande hand :D och nu sitter jag här, ska väl snart äta, sen blir det pace för fulla muggar (y). senare så kanske jag ska vara med evelina, men får se hur det blir, ska upp och jobba imorron så jag vill inte vara så trött :)

<3

Kommentarer
Namn: Sanna

Det som är så härligt med mamma :D

Hon städar oftaste rummet :D

2009-04-15 @ 18:05:18
URL: http://sannatrosell.blogspot.com
Namn: Ullis

visst är väl mamma bra att ha ibland.............

2009-04-15 @ 20:39:03
Namn: Emma

Allvarligt, var du på hybo en hel dag, utan att komma hit? Nej vet du vad Linn... fy skäms ;)

2009-04-16 @ 15:05:54
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Namn: Gumman

Liam hälsar att han gillar dej jätte mycket.

2009-04-18 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0